lauantai 22. toukokuuta 2021

Kalenteri tuunausta

 Välillä muutakin kuin ompeluharjoituksia. Olen katsellut muiden kalenteri tuunauksia ja bujo sivuja kateellisena ja ihastellen. Yritin jossain vaiheessa bujoillakin, mutta ei se kuitenkaan tuntunut omalta. Sen jälkeen ostin pari valmis kalenteriakin, mutta ei tuunaus kuitenkaan hirveästi lähtenyt käyntiin. Maaliskuussa edellinen kalenterin läheni loppuaan ja mietin vieläkö tarvitsen tällaisen planner tyylisen kalenterin. Ihan oikeasti, kun ajattelen, niin eihän minulla ole menoja ja muuta muistettavaa niin paljon, jotte tarvitsisin tällaisen ison plannerin. Mutta kun ne on niin kivannäköisiä. 


Nyt päädyin ruotsalaiseen Personal planneriin, kun siihen sai itse valita mitä kansien sisään haluaa. Päädyin valmiskansiin ja sitten kaikenlaisia lisäsivuja valitsin kokeiluun, trakkereita, listoja, ruokalistasuunnitelua ym...

Keksin itse tehdä tarroja erilaisista kuviopapereista, joita olen vuosien varrella hamstarnnut. Nythän on muutenkin tarkoitus tyhjennellä omia varastoja. Liimailin siis noita papereitani leveään kaksipuoliseen teippiin. Niistä voi sitten leikkellä sen muotoisia paloja mitä haluaa.


Nyt oli taas aika viikkoaukeemien tuunailun. Koristelen yleensä aina muutaman viikon kerrallan, kun siihen innostun.


En hirveesti mieti, mitä sivuille laitan. Nyt tietty pitää olla euroviisu sivu. 


Sitten minulla on sielä valmiita mieliala trackkereita ja kirjahylly johon laittelen kirjoja joita olen lukenut (nyt kun olen innostunut lukemaan taas, e-kirjat on ihan loistavia). Tuota tv ja elokuva sivua en oikein ole vielä keksinyt miten sitä käytän. Ehkä pitäisi kirjata siihen milloin joku kiva tv-sarja alkaa.







1 kommentti:

  1. Kiva tuollainen itse suunniteltava planneri. En ole vielä kokeillut. Ei mullakaan ole oikein tullut käytettyä kirjahyllyjä, ei mun kirjat oikein mahdu noihin :) Elokuvatkin kirjoitan vaan ylös. Enkä ole muistanut sarjoja ollenkaan merkata mihinkään.
    Kivoja vinkkejä!

    VastaaPoista